תהליכים מיוחדים

19.01.2023

ניהול מלאי –

פריטים

לאחר שמירת ההגדרות כאשר יופק מסמך לאחר רכישה נתוני הפריטים יעבור לריווחית והמערכת תוריד אותם מהמלאי בהתאם

לצורך ההגדרה יש לוודא שכל הפריטים שקיימים באתר קיימים גם בריווחית.

בכל פריט באתר יש להגדיר תחת ה-SKU את המק”ט (מספר קטלוגי) כפי שקיים בריווחית

(לכל פריט צריך להיות מק”ט ייחודי כדי שהאיתור יתבצע בצורה תואמת)

פריט מסוג משלוח

מפני שב-WP אין אופציה לשמירת מק”ט במשלוחים ניתן לבצע את הקישור תחת הגדרות הפלאגין של אייקרדיט

לצורך כך יש להיכנס לחוצץ Payment Settings

יש לסמן את האופציה Shipping SKU

לאחר מכן יופיע שדה עבור כל סוג מושלח שמוגדר באתר

יש לשמור בשדה את המק”ט הרצוי עבור אותו סוג משלוח

שפות מרובות –

שפת דף התשלום מוגדרת בתוך ממשק אייקרדיט, יש לוודא שברשימת דפי התשלום קיים דף עבור כל שפה רצויה.

לכל דף יש מזהה ייחודי אותו יש להטמיע בהגדרות הפלאגין (לצורך הקמת דפי התשלום ניתן להיעזר במוקד התמיכה)

את מזהה דף התשלום של השפה הראשית שרוצים שתהיה באתר יש לשמור תחת מסך ההגדרות הראשי General Settings בשדה מזהה דף התשלום (Group Private Token)

להגדרת שפות נוספות יש להיכנס לחוצץ Languages

יש לשמור את מזהה דף התשלום בהתאם לשפה שבה הוא מוגדר באייקרדיט:

מטבעות

עבודה מול מטבעות הינה מובנית בפלאגין ואין צורך לבצע בו הגדרות כלשהן או בממשק של אייקרדיט,

המטבע ישלח לדף התשלום בהתאם לבחירת הלקוח קצה באתר והמטבעות שהוגדרו לבחירה.

להלן רשימת המטבעות בהם אנו תומכים בהתאם לאופציות הקיימות מול חברות האשראי/שב”א:

שקל, דולר, יורו, ליש”ט, דולר אוסטרלי, דולר קנדי, פרנק שוויצרי, קרונה שבדית, קרונה דנית, קרונה נורבגית

טוקניזציה (איסוף כרטיס אשראי) 

ניתן להשתמש במנגנון המובנה של ווקומרס לצורך שמירת כרטיסים לשימוש חוזר של הלקוח

לפני שמפעילים את האופציה באתר יש ליצור קשר עם מוקד התמיכה של אייקרדיט לצורך בדיקת 2 הדברים הבאים:

  1. יש לוודא שקיים שירות טוקניזציה פעיל במשתמש העסק ב- iCredit(מדובר בשירות בתשלום נוסף)
  2. בעזרת המוקד יש לבדוק מול שב”א האם המסוף פתור מדרישה ל-CVV

לאחר מכן ניתן להפעיל את האופציה באתר תחת החוצץ הראשי General Settings

יש לסמן את האופציה של Create Token

לאחר מכן ניתן יהיה לראות שבמסך הצ’קאאוט תחת בחירת סוג התשלום של אייקרדיט נוספה ללקוח האופציה לסמן “Save to account”

עסקה ממתינה J5 

הפלאגין מאפשר מימוש מלא לתהליך של עסקה ממתינה – יצירה חיוב לצורך כך יש להגדיר באתר שהעסקאות יהיו מסוג ממתינה J5 במקום חיוב מידי יש להיכנס לחוצץ Payment Settings לאחר מכן לשנות את השדה Sale Type Mode ל-On Hold/J5

לאחר מכן תחת שדה זה יופיעו שדות נוספים להגדרת חיובי הממתינה:

  1. חיוב ממתינה בצורה מרוכזת דרך Bulk 

    חיוב מרוכז של עסקאות ממתינות מתוך מסך ניהול ההזמנות ע”י סימון ההזמנה הרצויה ושינוי הסטטוס שלה לצורך כך יש לשנות את השדה Charge J5 By Bulk ל-Yes


    בשדה Bulk J5 Charge Status יש לקבוע את סטטוס השינוי שלפיו יתבצע החיוב (מומלץ להשתמש בסטטוס Completed)
  2. שינוי פרטי ההזמנה וסכום החיוב של הממתינה 
    בשדה Change J5 Details ניתן לקבוע האם חיוב הממתינה שנשלח יתעדכן בעקבות שינוי פרטי ההזמנה של העסקה הממתינה – פרטי הלקוח, הפריטים וסכום החיוב.
    No – במידה ולא יתאפשר שינוי פרטי ההזמנה בעת החיוב – סטטוס המכירה של העסקה הממתינה בדו”ח המכירות אשר מוצג באייקרדיט ישתנה מ-‘ממתינה’ ל-‘חויבה’ ולא תתווסף שורה חדשה בדו”ח (חשוב לציין שפעולה זאת חוסכת את העומס של הדו”ח בממשק)Yes – במידה ויתאפשר שינוי פרטי ההזמנה בעת החיוב – סטטוס המכירה של העסקה הממתינה בדו”ח המכירות לא ישתנה ותיווצר שורה חדשה עם סטטוס ‘חויבה’ (צפויות להיות יותר שורות בדו”ח מכירות במקרה זה – 2 עבור כל עסקה)

שימוש בשני מסופים בעקבות דרישה של חברת האשראי (רלוונטי ל-טוקניזציה/ממתינה) 

במידה וחברת האשראי דרשה בעקבות שירות טוקניזציה שיהיו שני מסופים שונים לעסק מסוף אחד לצורך חיוב ראשון ויצירת טוקן עם דרישה ל-CVV מסוף שני לצורך חיוב טוקן הכרטיס השמור ללא דרישה ל-CVV יש לפנות למוקד לעזרה לצורך יצירת דפי התשלום והגדרתם בפלאגין.

את המזהה דף תשלום של המסוף הנוסף יש לשמור בחוצץ הראשי באתר General Settings 

לאחר הפעלת מנגנון הטוקניזציה בסימון Create Token תחת השדה Second Group PrivateToken

במידה ובאתר קיימות שפות נוספות ניתן לשמור את המזהה דף תשלום של המסוף הנוסף במסך השפות 

תחת החוצץ Languages יש לשמור את המזהה דף בהתאם לשפה

הו”ק 

בפלאגין אין תמיכה מלאה למימוש הו”ק, ניתן להיעזר במוקד לצורך יצירת הו”ק בלבד מהאתר
לאחר מכן ניהול ההו”ק שהוקמה מתבצע בממשק אייקרדיט

האם מאמר זה סייע לך?

לא

מנהלי התוכן שלנו ישמחו לשמוע. תודה על הפידבק!

נשמח אם תוכלו להסביר לנו למה זה לא עזר?

תודה על העזרה, בזכותך אנחנו נשפר את המדריך

לפרטים נוספים על סליקת כרטיסי אשראי באמצעות המערכת שלנו ולהרשמה צרו קשר

צור קשר