דף נחיתה עם סליקה

דף נחיתה עם סליקה: כי מה שווה דף נחיתה ללא אפשרות לגבות דרכו תשלומים?

15.02.2023

בניית דף נחיתה עם סליקה עשוי להראות למתבונן מן הצד כמו פרויקט עתיר עבודה, הפקה ותיאומים בין אנשי מקצוע, הדורש גם מנה גדושה של זמן וכסף. ייתכן ונראה כי כדי לבנות דף נחיתה עם סליקה צריך מתכנתים, מעצבים גרפיים אולי גם קופירייטרים. ועוד לא דיברנו על שילוב הסליקה עצמה בדף הנחיתה, הכרוכה באימות כרטיס אשראי של לקוחות, חיוב התשלומים, שימור הנתונים, העברתם לחברת האשראי והמתנה לאישור מטעם חברת האשראי, שלאחריו יעבור סוף סוף הכסף לקופת בית העסק. נשמע ממש משימה לכוחות מיוחדים, לא?

ובכן, זה ממש לא חייב להיות כך. רגע לפני שאתם מגייסים פלוגת מילואים ומשחררים את הניצרה לצורך בניית דף נחיתה עם סליקה, קראו את השורות הבאות. אנחנו ניתן לכם טיפים לבניית דף נחיתה מוצלח וממיר ונראה שבניית דף נחיתה עם סליקה יכולה להיות פשוטה, מהירה וקלה, ובוודאי לא פעולה המצריכה שבירת תוכנית חיסכון שייעדתם לילדים ובטח לא גיוס של צבא.

מוכנים?

בואו נתחיל…

מהו דף נחיתה? בקצרה

דף נחיתה זהו למעשה עמוד אינטרנט עצמאי, שאינו קשור לאתר או בלוג מסוים, שכל תכליתו היא לקדם ולפרסם מוצר או שירות אחד. זאת בניגוד למשל לאתר אינטרנט, אשר בדרך מציג את כל המרכולת של בית העסק, על כל מוצריו ושירותיו השונים.

הייחודיות של דף נחיתה שהוא, כאמור, נועד למכור שירות/מוצר אחד, ללא הסחת הדעת של שאר המוצרים/השירותים הנמכרים בבית העסק. העובדה שמוצג בדף נחיתה מוצר/שירות אחד מאפשרת לבעל העסק מיקוד ופילוח טובים יותר לקהל היעד, ובמקביל היא גם מאפשרת ללקוחות הפוטנציאליים להתרכז באותו מוצר/שירות, בשקט וללא רעשי רקע.

דפי נחיתה משולבים בדרך כלל בקמפיינים פרסומיים ברחבי הרשת ואלו הם למעשה העמודים עליהם “ינחתו” הגולשים אחרי שהם הקליקו על מודעה פרסומית ברשתות חברתיות, במנועי החיפוש, באתרי אינטרנט, בבלוגים או בנכסים דיגיטליים אחרים.

 iCredit מציעה פתרונות סליקה לעסקים. היכנסו למחירון שירותי הסליקה האטרקטיבי שלנו ובחרו את החבילה המתאימה לעסק שלכם. למידע נוסף  בנושא דף נחיתה עם סליקה והתחברות לשירות צרו קשר והשאירו פרטים.

ומהו דף נחיתה עם סליקה?

דף נחיתה עם סליקה זהו למעשה אותו דף מכירה שדיברנו עליו בסעיף הקודם, כזה המקדם מוצר/שירות מסוים אחד, רק שדף נחיתה עם סליקה מאפשר ללקוחות לרכוש דרך דף הנחיתה את המוצר/השירות המקודם. כלומר, זהו דף נחיתה הנלווה לו עמוד סליקה חיצוני (Redirect) או טופס תשלום פנימי (iFrame), המאפשר חיוב לקוחות באופן מיידי.

ואיך יוצרים דף נחיתה עם סליקה?

הינה כמה טיפים שיסייעו לכם ליצור דף נחיתה עם סליקה מבלי למכור כליה או לגייס צבא:

1. השתמשו במערכות אוטומטיות לבניית דפי נחיתה עם סליקה:

כיום אין שום הכרח להעסיק סוללה של מתכנתים ומעצבים גרפיים לצורך בניית דף נחיתה עם סליקה. יש בנמצא מגוון רחב של מערכות אוטומטיות המציעות תבניות מעוצבות ייעודיות לדפי נחיתה, עם מגוון רחב של עיצובים מוכנים וכל מה שצריך לעשות כדי להתאים את העיצוב לצרכיכם זה לגרור ולשחרר (drag and drop) אלמנטים במערכת ניהול תוכן ידידותית למשתמש. לא צריך ידע טכנולוגי קודם או כישרון גרפי או אומנתי, זה פשוט ואוטומטי. כך למשל, ניתן ליצור בקלות דפי נחיתה במערכות ניהול תוכן של וורדפרס או של וויקס הישראלית. במערכות אלו יש תבניות מעוצבות מוכנות מראש, יש אפשרות להגדיר את הפונטים, את הצבעים והגוונים, לשלב ולהחליף תמונות, סרטונים, להציג את הלוגו של בית העסק, המלצות, שעון (מלחיץ) שמונה את הימים לסיום מבצע, קרוסלות תמונות, טפסים כמו טופסי יצירת קשר וטופסי תשלום ועוד מיני אלמנטים שיעשירו את דף הנחיתה ויהפכו אותו לאסתטי, מושך, משכנע וייחודי, על אף שמדובר בתבנית עיצוב מוכנה.

2. השתמשו בחברות סליקה לחיוב לקוחות בדף הנחיתה:

תראו, אפשר בהחלט ליצור קשר עם חברות אשראי בישראל לצורך יצירת עמוד סליקה הנלווה לדף נחיתה, אך כדאי להבין קודם במה זה כרוך. כדי לבנות דף נחיתה עם סליקה ישירה דרך חברות אשראי יש להתקשר לחברות האשראי, להמתין לפגישת ייעוץ אישית, לבדוק אילו כרטיסי אשראי כל חברה סולקת, למלא שאלוני הצטרפות בכל חברות האשראי הישראליות ואף לעבור בדיקות רבעוניות כנדרש על ידי מועצת ה-PCI. אבל זו דרך מסובכת ומסורבלת לחיוב תשלומי לקוחות. מנגד, ניתן ליצור קשר עם חברות סליקה ייעודיות, שחותכות את הבירוקרטיה וחוסכות הרבה מאוד זמן. חברות סליקה אלו למעשה חוסכות מבעלי עסקים את כל הבלגן הבירוקרטי הכרוך בעמידה בדרישות תקן PCI ומאפשרות סליקה בטוחה וחלקה דרכן.

בבואכם לבחור חברת סליקת אשראי חשוב לבחון את הדברים הבאים:

  • בדקו עם חברת הסליקה שניתן לסלוק מגוון כרטיסי אשראי ובשלל מטבעות, ושיש אפשרות לריטיינרים ולחיוב תשלומים בהוראות קבע.
  • וודאו שניתן לשלב בדף נחיתה את צורת הסליקה המועדפת והרצויה לכם – כטופס תשלום בתוך עמוד הנחיתה (iFrame) או כעמוד סליקה נפרד (Redirect).
  • בחרו חברת סליקה המאפשרת לעצב עמוד סליקה שיתאים לעיצוב של דף הנחיתה, כדי שהלקוחות יבינו שהם משלמים בעמוד הנכון ולא עברו לאתר זדוני אחר.
  • עמדו על כך שמערכת סליקת כרטיסי אשראי של החברה תאפשר לכם לבצע פונקציות מתקדמות כגון: הגדרת פריטים למכירה, איסוף פרטי לקוחות ופרטים נוספים שאתם מעוניינים לאסוף.
  • דאגו לבחון את רמת האבטחה של חברת הסליקה ואת איכות ההצפנה (SSL) שלה וכי יש לה מנגנון בטוח  להתמודדות עם הכחשת אשראי.
  • בדקו עם חברת הסליקה שעמוד הסליקה או טופס הסליקה רספונסיביים, ומתאימים את עצמם לגודל המסך ולרזולוציה של רוב המכשירים: לסמארטפונים, לטאבלטים, למחשבים ניידים, שעונים חכמים וכן, גם למחשבים שולחניים.
  • לא פחות חשוב מכך, מומלץ לבחור חברות סליקה המציעות התממשקות קלה ומהירה עם מערכת אוטומטית לשליחת חשבוניות וקבלות, עם מערכת לניהול עסק ותוכנת הנהלת חשבונות. כדי שכל ההיבט החשבונאי בבית העסק, מחיוב הלקוחות בדף הנחיתה, דרך שליחת קבלות לרוכשים ועד להגשת הקבלות והמסמכים לרואה החשבון – יהיה אוטומטי, מהיר ומדויק.

3. בעת בניית דף נחיתה עם סליקה, הקפידו על פשטות:

אין ספק שהסוד ליצירת דף נחיתה מנצח טמון בפשטות. וכאשר אנחנו אומרים פשטות אנחנו מתכוונים כמעט לכל היבט ביצירת דף נחיתה עם סליקה.

  • פשטות בעיצוב – נכון, יש מלא צבעים מהממים וים של אלמנטים עיצוביים מדהימים, אבל אין זה אומר שחייבים להשתמש בכולם באותו דף נחיתה. זה מיותר, מעמיס על העין, יוצר הסחות דעת מיותרות ומחטיא את המטרה. עיצוב נקי ופשוט עושה את העבודה.
  • פשטות בטקסטים – אן זה משנה עד כמה אוצר המילים שלכם גדול, מרשים או מליצי, מומלץ באקטים מכירתיים לדבר באופן ברור, פשוט ובגובה העיניים. שפה פשוטה וקוהרנטית מונעת בלבולים ותסכולים בקרב לקוחות והיא גם מאפשרת פניה למכנה המשותף הגדול והרחב ביותר. מבקרים שירגישו שמתנשאים עליהם או שהטקסטים אינם ברורים להם, עלולים שלא להשלים את הרכישה בדף הנחיתה, וחבל.
  • תהליך תשלום פשוט – עקרון הפשטות חל גם על כל מה שנוגע לתשלום בתוך דף נחיתה עם סליקה. מומלץ מאוד לשלב טופס פנימי/עמוד סליקה חיצוני עם כמה שפחות שדות למילוי כדי שלא לעכב רכישות אימפולסיביות וכדי לא להרתיע לקוחות מלשלם. מומלץ גם לספר ללקוחות בשפה פשוטה על שלבי תהליך התשלום בדף הנחיתה, על אבטחת הפרטים האישיים ועל אבטחת תהליך הסליקה, ולהרגיע מראש חששות עתידיים.

 iCredit מציעה פתרונות סליקה לעסקים. היכנסו למחירון שירותי הסליקה האטרקטיבי שלנו ובחרו את החבילה המתאימה לעסק שלכם. למידע נוסף  בנושא דף נחיתה עם סליקה והתחברות לשירות צרו קשר והשאירו פרטים.

האם מאמר זה סייע לך?

לא

מנהלי התוכן שלנו ישמחו לשמוע. תודה על הפידבק!

נשמח אם תוכלו להסביר לנו למה זה לא עזר?

תודה על העזרה, בזכותך אנחנו נשפר את המדריך

לפרטים נוספים על סליקת כרטיסי אשראי באמצעות המערכת שלנו ולהרשמה צרו קשר

צור קשר