כיצד לבצע סליקה ידנית / עסקה טלפונית בICREDIT

2.01.2023

במערכת ICREDIT ניתן לבצע עסקה באמצעות הקלדת מספר כרטיס אשראי ידנית (עסקה טלפונית) או באמצעות קורא כרטיסים (עסקה רגילה).
במדריך זה נראה כיצד לבצע סליקה ידנית (עסקה טלפונית).

בתפריט התוכנה לחצו על לשונית “קופה” ובחרו “סליקת כרטיסי אשראי”:

מספר כרטיס – מספר כרטיס האשראי (יש להקליד את המספר ללא רווחים ומקפים)
תוקף – 4 ספרות (שתי ספרות עבור החודש ושתי ספרות עבור השנה) 
סכום – הסכום לחיוב
מספר תשלומים – ניתן להגביל להוסיף מספר תשלומים לחיוב
CVV2 – שלוש ספרות אחרונות בגב הכרטיסת.ז. – יש להזין לפי דרישת חברת האשראי

מתקדם

סוג עסקה – בברירת המחדל – עסקת חובה (חיוב לקוח); 
על מנת לזכות לקוח ניתן לבחור עסקת זכות או עסקת ביטול (עסקת ביטול אפשרית כאשר מדובר בעסקה האחרונה שעדיין לא שודרה)
מספר אישור
 – כאשר בניסיון החיוב או הזיכוי מתקבלת ההודעה: “נא ליצור קשר עם חברת האשראי”, על מנת להשלים את העסקה, יש לקבל מחברת האשראי מספר אישור ולהזין אותו בשדה זה.
סוג אשראי – בברירת המחדל – אשראי רגיל (תשלום אחד). 
במידה ונבחרו מספר תשלומים בשדה “מספר תשלומים” – יפתחו שתי אפשרויות
חיוב עסקה בתשלומים רגילים או בתשלומי קרדיט.
קוד עסקה – במידה והעסקה מתבצעת עם קורא כרטיסים (“שפתיים”), העסקה תחשב כעסקה רגילה. במידה ומספר כרטיס האשראי יוקלד ידנית – העסקה תחשב כעסקה טלפונית. 

הדפסת שובר לעסקה אחרונה

ניתן להדפיס שובר לעסקה אחרונה באמצעות לחיצה על לשונית “קופה” בתפריט התוכנה ובחירה ב”הדפסת שובר לעסקה אחרונה”

שידור יזום

ניתן לבצע שידור יזום לשב”א, עבור עסקאות שטרם שודרו, ונעשו דרך מסוף  POS על ידי לחיצה על לשונית “קופה” ובחירה ב-“שידור יזום”

האם מאמר זה סייע לך?

לא

מנהלי התוכן שלנו ישמחו לשמוע. תודה על הפידבק!

נשמח אם תוכלו להסביר לנו למה זה לא עזר?

תודה על העזרה, בזכותך אנחנו נשפר את המדריך

לפרטים נוספים על סליקת כרטיסי אשראי באמצעות המערכת שלנו ולהרשמה צרו קשר

צור קשר