עסקה בטוחה

הבטחת קניה בטוחה ללקוחות היא עסקה בטוחה לבעלי אתרי מסחר

7.08.2023

הבטחת קניה בטוחה ללקוחות היא אבן היסוד ליצירת אמון, ואמון הוא הבסיס לעסק אינטרנטי מצליח. ובעידן שבו רשת האינטרנט היא השוק הגדול, התחרותי והשוקק ביותר בעולם, אתר אינטרנט המבטיח לקהל לקוחותיו עסקה בטוחה ומאובטחת – הוא מקלט בטוח באוקיינוס הדיגיטלי האדיר, ולעיתים הבוגדני.

עם יד על הלב, לא ניתן להפריז באתר אינטרנט המחויב לספק לקלה לקוחותיו קנייה בטוחה. אתר שכזה מהווה עבור לקוחות חוף מבטחים שבו הם יכולים לשתף בחופשיות מידע אישי ופיננסי רגיש מבלי לחשוש ליפול להונאות ולפשעי רשת, והוא מהווה עבורם מגדלור המאפשר חווית קניה נטולת דאגות. ועבור בעלי אתרי מסחר אלקטרוני עצמם? עבורם אתר המבטיח קניה בטוחה הוא אתר עם פוטנציאל להשלמת עסקאות מרובות ועסקאות חוזרות.

iCREDIT מציעה פתרונות סליקה לעסקים. היכנסו למחירון שירותי הסליקה האטרקטיבי שלנו ובחרו את החבילה המתאימה לעסק שלכם. למידע נוסף בנושא קניה בטוחה באינטרנט והתחברות לשירות צרו קשר והשאירו פרטים.

קניה בטוחה באינטרנט אינה מובנת מאליה

בעולם שבו הונאות מקוונות וגניבת זהויות משתוללות, מידע לא מאובטח יכול בקלות ליפול לידיים הלא נכונות. כאשר גולשים רוכשים או משאירים פרטים באתרי אינטרנט הם מפקידים מידע רגיש ויקר ערך בידי בעלי האתרים. הם משתפים את שמותיהם, כתובתם, מספר הטלפון שלהם ולא פחות חשוב מכך – הם חושפים את מספר כרטיס האשראי שלהם. אם מידע זה יגיע לפושעי סייבר – כולם מפסידים, גם הלקוחות וגם בעלי העסקים המקוונים.

כך למשל, בעלי אתרים המבצעים סליקת כרטיסי אשראי באתר המסחר שלהם אשר אינם מציעים תשלום מאובטח ללקוחות יתקשו להשלים עסקאות ויפסידו הזדמנויות עסקיות רבות. אתרי מסחר שאינם מציעים עסקה בטוחה מערערים את אמון הלקוחות בעסק המקוון, חושפים את המידע הרגיש של הלקוחות לגורמים עוינים, ומאחר שגם מנוע החיפוש של גוגל בודק את רמת האבטחה, את האמינות ואת המהימנות של אתרי אינטרנט – ספק אם אתר שאינו מספק חווית קנייה בטוח יכול להתברג בראש תוצאות החיפוש ולהתקדם בתוצאות האורגניות. יתרה מכך, אתרים המבטיחים קנייה בטוחה ברשת נהנים ממוניטין מפואר יותר. אתרי מסחר המציעים קניה בטוחה באינטרנט ממזערים את הסיכוי לתביעות בשל זליגת פרטים אישיים ובשל פגיעה בפרטיות הלקוחות. או כפי שכתבנו בכותרת: קנייה בטוחה ללקוחות היא עסקה בטוחה לבעלי אתרי מסחר אלקטרוני.

ועכשיו תכלס, כיצד מבטיחים ללקוחות קניה בטוחה ברשת?

הבטחת עסקה בטוחה עם פרוטוקול SSL/SST:

כדי להבטיח תשלום וקניה בטוחים והעברת מידע רגיש כגון פרטים אישיים בצורה מאובטחת יש לדאוג לפרוטוקול SSL שכיום עובד כבר בגרסת TLS. פרוטוקול זה מספק שכבת הגנה לאתרי אינטרנט והוא עושה זאת תוך הצפנה, אימות ומתן חותמת אבטחה. פרוטוקול זה מונע זיופים, פישיניג, הונאות, חבלות ושינויים במידע כשהוא יוצר מעין ערוץ מוצפן להעברת הנתונים בין השרתים למשתמשי הקצה, קרי:הלקוחות. הצפנת SSL מיוצגת באמצעות סמל של מנעול בשורת הכתובת של אתרי אינטרנט והיא מבטיחה לקונים שהמידע שהם מקלידים מוגן בעת העברת הנתונים ליעדם.

קניה בטוחה

קנייה בטוחה עם שכבת ההגנה של פרוטוקול HTTPS:

HTTPS זהו למעשה עוד פרוטוקול תקשורת המחבר בין שרת אינטרנט למשתמשי קצה ומעניק הגנה מפני האזנות והתקפות זדוניות. פרוטוקול זה מצפין באופן דו-כיווני ומאבטח את המידע באינטרנט על ידי אימות זהות האתר. אתר עם פרוטוקול HTTPS מבטיח קניה בטוחה והעברת מידע רגיש בצורה מאובטחת כאשר גולשים למשל דרך WiFi, ויש לו גם השפעה על דירוג אתרי מסחר בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש גוגל. כלומר, אתר אינטרנט בעל פרוטוקול Https “נתפס” על ידי גוגל כאמין ומהימן, לכן ידורג גבוה יותר בהשוואה לאתרים שאין להם פרוטוקול אבטחה מחמיר זה.

קניה בטוחה חוזרת או קבועה רק עם אבטחה ייעודית:

 באתרי מסחר המעוניינים להציע הוראת קבע בכרטיס אשראי או עסקאות ריטיינרים בכרטיס אשראי חלה חובה לעבוד עם טכנולוגיית טוקניזציה. טכנולוגיה מתקדמת זו מאפשרת שמירה של פרטי האשראי במאגר לאורך זמן לצורך חיוב חוזר וקבוע, על ידי המרת פרטי האשראי לערכים אקראיים ובלתי ניתנים לפיענוח, המכונים טוקנים. כמו כן, טכנולוגיה זו גם כפופה לתקן אבטחה מחמיר PCI-DSS הנוגע להגנה על נתונים, אימות, אחסון והרשאה.

אתרי אינטרנט בכלל ואתרי מסחר אלקטרוני בפרט, מטפלים בכמות אדירה של נתונים אישיים ופיננסיים רגישים, ביניהם: שמות ושמות משפחה, כתובות, מספרי כרטיסי אשראי, פרטי יצירת קשר ועוד. פגיעה במידע רגיש זה מובילה לא רק להפסדים כספיים ללקוחות כי אם גם לפגיעה בלתי הפיכה בשם הטוב של בעל האתר. לכן אם אתם סולקים אשראי באתר שלכם ומטפלים בנתונים רגישים של לקוחות, חשוב מאוד לבחור בחברת סליקה אמינה, מהימנה המקפידה על תקני האבטחה המחמירים ביותר ומציעה את שכבות ההגנה המקסימליות לבעלי אתרי מסחר אלקטרוני.

iCREDIT מציעה פתרונות סליקה לעסקים. היכנסו למחירון שירותי הסליקה האטרקטיבי שלנו ובחרו את החבילה המתאימה לעסק שלכם. למידע נוסף בנושא קניה בטוחה באינטרנט והתחברות לשירות צרו קשר והשאירו פרטים.

האם מאמר זה סייע לך?

לא

מנהלי התוכן שלנו ישמחו לשמוע. תודה על הפידבק!

נשמח אם תוכלו להסביר לנו למה זה לא עזר?

תודה על העזרה, בזכותך אנחנו נשפר את המדריך

לפרטים נוספים על סליקת כרטיסי אשראי באמצעות המערכת שלנו ולהרשמה צרו קשר

צור קשר