הוראת קבע בכרטיס אשראי

הוראת קבע בכרטיס אשראי – המפתח לקבלת תשלומים בזמן, כל הזמן!

7.05.2023

הוראת קבע בכרטיס אשראי, הוראת קבע דיגיטלית ובכלל זה סידור שבו כל הצדדים יוצאים נשכרים – גם הלקוחות וגם בעלי עסקים. עבור בעלי עסקים, הוראת קבע באשראי מאפשרת חיובים סדירים וקבועים, ומקנה לבעלי העסקים שקט נפשי, יציבות פיננסית ובהירות ארוכת טווח באשר לתזרים המזומנים.  יתרה מכך, הוראת קבע בכרטיס אשראי אוטומטית לכן היא חוסכת זמן ומשאבים, בנוסף היא מפחיתה לאפס את האפשרות שלקוחות יאחרו בתשלומים. הוראת קבע דרך כרטיס אשראי מעצימה את היעילות העסקית; קבלת תשלומים קבועים מאפשרת לבעלי עסקים לדעת מהן ההכנסות העתידיות הצפויות ועל בסיסן לקבל החלטות עסקיות אסטרטגיות מושכלות.

עבור לקוחות, הוראת קבע באשראי מייתרת את הצורך לזכור לשלם מדי חודש (או כל תקופה קבועה אחרת), היא מבטיחה תשלום מדויק ובזמן כך שהיא חוסכת קנסות הנלווים לפיגורים, היא נוחה מאוד וגם חוסכת ללקוחות זמן וכל מיני “התעסקויות”. Win Win, אמרנו? אמרנו!

iCREDIT מציעה פתרונות סליקה לעסקים. היכנסו למחירון שירותי הסליקה האטרקטיבי שלנו ובחרו את החבילה המתאימה לעסק שלכם. למידע נוסף בנושא הוראת קבע בכרטיס אשראי והתחברות לשירות צרו קשר והשאירו פרטים.

אילו עסקים יכולים להציע ללקוחותיהם הוראת קבע באשראי

בניגוד להוראות קבע דרך הבנק, המחייבת את הלקוחות או לגשת פיזית לבנק או להקים הוראת קבע אונליין דרך אתר/אפליקציית הבנק, הוראת קבע בכרטיס אשראי היא הרבה יותר נוחה, פשוטה ומהירה גם ללקוחות וגם לבעלי עסקים. העניין הוא שהוראת קבע דיגיטלית באשראי היא רגישה יותר וחשופה להונאות, לזיופים ולגניבת פרטים אישיים רגישים. לכן, בישראל וגם בעולם – לא כל עסק שסולק כרטיסי אשראי, יכול להציע ללקוחותיו הוראת קבע באשראי.

כדי שעסקים יוכלו להציע ללקוחותיהם הוראת קבע כרטיס אשראי, הם צריכים לשמור את פרטי האשראי של לקוחותיהם, לצורך חיובים חוזרים ונשנים. וכדי לשמור על פרטים רגישים כמו פירטי כרטיס אשראי, יש צורך, תישארו איתנו רגע, בטכנולוגיה שנקראת “טוקניזציה”.

אין צורך להיבהל מהשם, כבר נסביר מה זה, אבל לפני כן נבהיר שטכנולוגיה זו היא באחריותה של החברה שמספקת שירותי סליקה ודרכה בית העסק סולק, היא לא כאב הראש של בעלי עסקים. בעלי עסקים רק צריכים לוודא שחברת הסליקה או חברת האשראי שאליה הם מחוברים מספקת את אותה הטכנולוגיה, אך, כאמור, כאן גם נגמרת האחריות של בעלי עסקים פחות או יותר.

אתם עוד איתנו?

מעולה. כי עכשיו נסביר בקצרה ובמילים אולטרה פשוטות מהי הטכנולוגיה הזו עם השם המוזר.

טוקניזציה זוהי למעשה שיטת הצפנה מיוחדת, המאפשרת לבעלי עסקים לשמור לאורך זמן את פרטי האשראי של הלקוחות במערכת סליקת כרטיסי אשראי אליה התחברו. הצפה ייחודית זו מצמידה לכל פרטי אשראי מספרים אקראיים מקודדים, המספקים שכבת הגנה, ומונעים מגנבים, האקרים ו”נשמות טובות” אחרות גישה לפרטי האשראי השמורים בתוך מערכת הסליקה של בית העסק. כך, יכולים עסקים לשמור בראש שקט ולטווח ארוך את הפרטים הרגישים של לקוחותיהם לצורך חיובים חוזרים אוטומטיים – אם לעסקאות ריטיינר ואם להוראות קבע באשראי.

פשוט, לא?

iCREDIT – פתרונות הוראת קבע בכרטיס אשראי מקצה לקצה  

אנו ב- iCREDIT  מציעים פתרונות סליקת אשראי מקיפים לעסקים ובכללם הוראת קבע דרך כרטיס אשראי מוצפנת ומאובטחת, מבלי לתפוס מסגרת, לסכומים שתגדירו מראש ולתקופות הרצויות לכם – יומי, שבועי או חודשי, בממשק ידידותי ונוח.

ניתן לקבוע הוראת קבע בכרטיס אשראי בהגדרה יחידנית עבור דף התשלום שאתם תבחרו, וגם להגדיר בקלות מחזורי חיוב, מספר חיובים, מועד התחלת הוראת קבע באשראי וסיום, חיובים אוטומטיים ולא פחות חשוב  מכך – בלחיצת כפתור אחת קטנה, תוכלו גם לערוך בממשק הוראת קבע דרך כרטיס אשראי או לבטל כל הוראת קבע דיגיטלית של כרטיסי אשראי.

בנוסף, תוכלו להפיק דו”ח היסטוריית חיובים לפי לקוח, דו”ח הוראות קבע לחיוב על מנת לצפות בחיובים העתידיים, דו”ח חיובי הוראות קבע שיציג עבורכם נתוני חיובים שנעשו בהוראות קבע לתאריך מסוים, תוכלו לצפות בדו”ח חיובים שעברו בהצלחה ונשלחו לאחריהם קבלות ללקוחות, דו”ח חיובים שנכשלו וסיבת כישלונם ועוד.

iCREDIT מציעה פתרונות סליקה לעסקים. היכנסו למחירון שירותי הסליקה האטרקטיבי שלנו ובחרו את החבילה המתאימה לעסק שלכם. למידע נוסף בנושא הוראת קבע בכרטיס אשראי והתחברות לשירות צרו קשר והשאירו פרטים.

האם מאמר זה סייע לך?

לא

מנהלי התוכן שלנו ישמחו לשמוע. תודה על הפידבק!

נשמח אם תוכלו להסביר לנו למה זה לא עזר?

תודה על העזרה, בזכותך אנחנו נשפר את המדריך

לפרטים נוספים על סליקת כרטיסי אשראי באמצעות המערכת שלנו ולהרשמה צרו קשר

צור קשר